Summer vacation

Precis som Anna säger tänker vi fortsätta med lite sköna inlägg här i bloggen. Efter ett halvt sk. sommarlov kan det vara skönt med lite hälsoläsning igen.












Tumblr_lnuix4ylqc1qmohofo1_500_large
Tänker börja med att berätta om gårdagens springtur som var det bästa på länge! Sprang från mig uppe i Guldheden, ,förbi Mossen, genom Chalmers, ner för avenyn och slutligen ner till kungsportplatsen och upp mot vasaplatsen. Sen upp till kapell och genom Chalmers igen.

Så kommer jag till slut tillbaka till Mossen, då det börjar regna och tillslut öser det ner, vilket nån märkte...










Men i varje fall tar skydd en stund en bra bit från mitt hus och passade på att
göra utfall, så kom jag på att det var nog bäst att springa ändå, kunde ju inte stå där hela kvällen.

Så jag gömde mobilen innanför tröjan och kutade hem. När jag var framme var jag så blöt att man kundetro att jag precis stigit ur en sjö! Men det var ändå sjukt skönt att springa i ösregnet, inget som hade stoppat mig för en längre springtur, om det inte vore för att jag ville rädda min kära mobil från fuktskador..

Här är låten som tog mig framåt:
http://www.youtube.com/watch?v=RRSSOR8ujOY




// Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback