You can build a fortress from a ruin

12865452_4uet5bxm_c_large
Som ni kanske har märkt så har uppdateringen i bloggen inte varit så stark
som vanligt från min sida, vilket jag beklagar. Men ibland händer det saker som går före annat.




Thing.17660447.l_large
När nära och kära blir sjuka till exempel, då kan det kännas som allting bara faller ihop och då finns det inte mycket krafter kvar för tillfället kan jag lova. Eftersom jag och Anna sagt att vi inte ska vara för personliga i bloggen så får den förklaringen räcka till er förmodan.







Tumblr_kqzbn5o2rc1qzuhd2o1_500_large
Men nu är det nya tag som gäller!
Har en ny fräsch Iform tidning med sjukt många grymma tips i som jag kommer lägga ut i eftermiddag (bla om hur träning påverkar IQn), sedan kan ni se fram i mot vårat final inlägg, en rapport från military fitness kursen som vi ska prova på i den kommande veckan, så håll ut! ;)




// Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback