You are perfekt


Affirmationer är ett grymt bar sätt omprogrammera ditt sätt att tänka. Genom att ge dig själv affirmationer kommer du med tiden få bättre självförtroende. Affirmationer är komplimanger till dig själv och funkar ungefär som visualisering. Skillnaden är att visualisering är en bild i huvudet.




 

Ex på affirmationer:

”Jag är omtyckt och bra precis som jag är”

”Jag inbjuder det positiva i mitt liv, jag är en glad person.”

”Jag vill ge kärlek.”

”Jag gillar utmaningar och utvecklas av dem.”


 

 Vi kan lura hjärnan att vi är glada genom att le. Hjärnan uppfattar inte heller ordet ”inte”. Ex du tänker: Jag ska inte vara trött. Vilket resulterar i att du blir trött. Tänk istället: Jag är pigg.



Kolla !! grisen i mästerstövlarna!!! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback