Right train on the wrong track



Missade ni "Kom i form med Anna Anka" igår? Då kan jag lovade er att ni inte behöver känna någon ånger över detta. I det avsnittet, som också var det första, träder Anka fram som en orättvis träningscoach. Hon uppmanar denne "Miguel", som är en överviktig ung kille, att han ska bli en "skinny bitch". Vad är det hälsosamma med detta? För det första är det något Miguel, med all sin övervikt, aldrig skulle kunna bli under den korta tiden han får på sig hos Anka.

Dessutom är det inte ens Anka som tränar Miguel under hela programmet, utan han får åka från Hollywood hem till Sverige och bli tränad av en annan coach där. Jag trodde att det var med Anna Anka som man skulle komma i form med, eftersom programmet heter så, men jag hade visst fel.  Visserligen går Miguel ner lite i vikt, men det är långt i från ett hälsosamt BMI han har i slutet av programmet.

Visst är detta ett roligt program för den som vill slösa bort en hel timma på att fantisera sig in i Hollywoods miljöer och tycka synd om deltagarna, som med orimliga mål, halvhjärtat kämpar sig igenom några träningspass. Nej säger jag, det är inte värt, ta på dig joggingskorna och ut och spring med dig istället och jag lovar att du blir mer i form än av att se detta värdelösa program!

// Pernilla

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hejsan :D tack så jätte mycket :D hoppas du kommer att följa den :D MEN DU KOLLA IN MIN DAGENS BLOGG TÄVLING PÅ MIN BLOGG, OCH VINN EN LÄNKNING PÅ MIN BLOGG, JAG LIGGER MED PÅ LISTAN MEST AKTIVA, OCH HAR RUNT 800 LÄSARE PER DAG, VILKET DU OCKSP KANSKE FÅR TILLGÅNG TILL OM DU VINNER! LYCKA TILL!

2010-10-20 @ 17:06:19
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Andrea

Spana in min blogg och komentera så kan DU bli veckans blogg (:

2010-10-20 @ 17:15:01
URL: http://ffinasteeduw.blogspot.com
Postat av: lovisa

ssv: tack så hemsk tmkt:)

2010-10-20 @ 17:20:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tack detsamma! :)

Hur är det??

2010-10-20 @ 17:29:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback