If only I could, I'd make this world a better place.




Pernillas löpningspass:
Spring 2 min som uppvärmning, spring ca 6km/h.
Efter uppvärmning öka till 7, spring i 15 min.
Öka till 7.5 km/h, spring i 15 min.
Öka till 8 km/h, spring i 15 min.
Öka till 9 km/h, spring i 10 min.
De sista 5 minutrarna drar du ner hastigheten med 1 km per minut.
Sedan har du 2 minuters nedvarvning.

Favoritlåten på löpbandet idag
http://www.youtube.com/watch?v=WYQgGrJtRgQ 

Tankar efter löpningspasset:
Om man gillar löpning är det ett bra sett att rensa tankarna lite, efteråt blir man även piggare eftersom man får upp syreintaget. Det är även ett av de vanligase setten att bättra konditionen.


// Pernilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback